Saknad...


Populär produkt i hyllan på Monoprix....

Jag saknar inte Sverige så mycket alls. Men det har jag aldrig gjort riktigt mycket när jag har bott utomlands. Det jag i sådana fall har saknat har varit vår nyttiga diet. Fullkornsbröd, fullkornsgröt osv.

Nej, det jag saknar är världens bästa, mest underbara, finaste, klokaste och snällaste föräldrar, MAMMA och PAPPA. Och världens bästa syrra, MIA. Och MORMOR. Och CARRO och LINDE och HELENA och FIA och ANNA och alla andra fina. Hur kul jag än har här och hur mycket roligt jag än hittar på är det ni som känner mig, som vet vem jag VERKLIGEN är. Det som hände mig i helgen fick mig att sakna er något så djävulskt. Jag har inte varit borta länge, men i och med *han* och hans handlningari augusti fick jag ju vara er så nära under hösten. Bo i era hem, hänga med er mer intensivt. Jag blev van vid det.... I miss you!!! ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Och vi saknar dig som tokar också!!

2010-03-10 @ 13:28:22
Postat av: Anna

Vilken tur för dig att vi finns kvar när du kommer hem då :) puss och kram

2010-03-10 @ 16:35:29
Postat av: Lillsyster

Ja saknar dig med. Kan bara tänka mig hur det känns med allt du gått igenom. Och det verkar som vissa saker bara händer dig, typiskt nog. Men du är en stark kvinna. Det vet jag och alla vi andra som tycker så mycket om dig! Stor kram

2010-03-12 @ 10:21:16
Postat av: Edvinalvilde

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2012-07-19 @ 08:37:46
URL: http://edvinalvilde.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0