Au revoir, mon ami!

I går sa vi så hej då till Francis som på onsdag sätter sig på ett plan tillbaka till hockeyland. Snyftigt, I have to say. Vi gjorde emellertid det bästa av situationen, och det blev skön(?)sång, spex och skrål.









Andreas went all Teddybears Stockholm on us...

Vi gav Francis en t-shirt med små personliga hälsningar på. På baksidan ritade Mette (helt från minnet!!!) en perfekt kopia av svenskhuset i Citén och Tour Eiffel.





Sedan ett glas på Rue Oberkampf, som jag kommer sakna. Kommer inte bli samma sak utan Francis...







I dag avnjöt jag Jenny-gjord brunch och nu snackar jag med pappa i luren. Snart är de i Kina. I dag ska jag och de tre andra musketörerna till Yves Saint-Laurent-expon på Petit Palais.


Kommentarer
Postat av: anna

Hej gumsi, bra att allt är bra :) har du varit här? http://sydsvenskan.se/resor/article561078/Lyxloppis-gor-succ%C3%A9-i-Paris.html Jag har varit sugen på att kolla in det men blev inte av sist vi var i paris. Om du har varit där eller åker dit får du gärna skriva en liten recension här så att man vet om det är värt ett besök eller ej. kram

2010-03-21 @ 16:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0