Roadtrip

Ja hörrni. Inte ens tolv ynka timmar klarade jag av att vara i småstaden innan jag var tvungen att få lite storstadspuls. Eller, tvungen och tvungen, det blev så. Det mesta av gårdagen tillbringades, precis som söndagen, i en bil.





Målet var dock Värmdö som knappast kan kallas storstad. Vi var där på ett mission. Mission: BIG FAT FAIL. Men vi hade kul ändå! Och när vi sen kom på att vi skulle njuta av Värmdö när vi ändå var där så kom jag på vad Carro hade gett mig...



SCORE! Vi tog vara på några solminuter med att bada fötterna och trycka i oss glass tills våra laktosmagar stod i fyra kanter. Sen bar det av tillbaka till Bergslagen.








Kommentarer
Postat av: sandra

Ser att du har klänningen från hm, har du S eller XS i din?

2010-06-30 @ 14:10:03
Postat av: Jenny

Hejsan Sandra! Jag har S på just denna, men den får mig att se lite större ut än vad jag är, som du kanske ser! ;) Jag har en i XS också och den är mycket bättre....Ursch, nu känns det som om jag har en modeblogg.... Haha

2010-06-30 @ 14:14:08
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/
Postat av: sandra

tyckte den satt jättefint på dig och vill just att den ska sitta sådär, men visste inte riktigt vilken storlek man skulle välja. testar XS då! tack!

2010-06-30 @ 16:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0