Mina nya hoods

Jag har ju flyttat, som bekant. Här kommer några snapshots från mina nya hoods.















Fison och jag gjorde Paris idag. Eftersom hon inte fått skåda stadens prakt tidigare promenerade vi mycket. Och som vi promenerade då! Från Montmartre ner till Louvren, genom Tulierierna, över Seine och upp till Saint Germain des-Prés, ner till Jardin du Luxembourg där vi hängde och käkade Pierre Hermé och tillbaka till Saint Germain igen. Pust. Jag älskar Paris. Jag älskar att turista i min egen stad. Och jag älskar definitivt Fison. Men detta var ungefär den trettonde gången jag gjorde turistturen. Jag skulle ljuga om jag sa att jag är lika upphetsad över Amelies fik eller Chanels gata längre. Tyvärr. Och nästa vecka är det min familjs tur. Varför kunde de inte ha kommit när jag var på min turisttopp? Jag kommer nog jobba upp en maniskhet lagom tills de landar dock, de är ju trots allt de jag älskar mest på denna jorden. Jösses.


















Kommentarer
Postat av: Ferferi

Men vadå Chanels gata? Vad menas med det!? Har jag missat något nu?

2010-06-02 @ 20:13:39
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0