TGIF

Fredag! Inte riktigt samma innebörd när man är student, but still nice. Dagen spenderades på Sturekatten där jag och Fia "pluggade" och jag tröståt världens största semla. Hallå laktosbomb. Illamåendet lät inte vänta på sig. Sedan lite sushi innan Fison gick till jobbet och jag slöt upp med de förvärvsarbetande för AW. Bubbel och pizza på Vapiano, drinkar på nya favoriten Hotellet och bio. Bra fredag.






Innan illamåendet hade infunnit sig.



Cravingarna fortsätter



Jag älskar konceptet Vapiano. Fast mer innan man lämnar in kortet i kassan förstås...



Tjejsnack at its best



Hotellets nedervåning har verkligen en after-ski vibe... Martin och Rickard i bild.



Bartendern i tjänst just denna kväll var inte överdrivet bra på att göra Moijitos..



Det här är ver den bästa bilden jag lyckades producera av biobesöket (inte för att man MÅSTE visa allt, men...), men jag tyckte den var bra då den representerade hur vårt besök såg ut ganska bra. En full-i-fan, en lyssnare och två snackare (en ej i bild).

Nu: "Dejt" med Patrik i stan. Sen: Middag, fest och utgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0