Målet i sikte

Dagen har varit ytterst produktiv. Jag har lyckats göra nästan allt pappersarbete och fått undan nästan allt ur mitt rum samt börjat tvätta och packa. Nu är jag så jäkla uppe i varv att jag inte kan sitta still. Och snart är det midnatt. Suck. MEN. Försäkring är betald, alla papper till CSN är i ordning, boende till första veckan bokat och betalt, resor till Malmö (där jag mellanlandar) och Paris bokade och betalda, bankärenden gjorda och leads på boende på G. Jag blir för övrigt så rörd över alla som har dedikerat en massa tid för att hjälpa mig få ett boende (tyvärr dock utan resultat). Finast av dem alla är nog good ol' Rouzbeh som outtröttligt svarat på min mail. I dag fick jag tio (TIO!) mail med lika många annonser från svenska kyrkans billboard tagna med hans iphone och skickade till mig. Hur fint? Nu är jag på G! PM-skrivande och uppsats-pimpande (som inte är klart) kommer vara så mycket roligare i den franska huvudstaden, I just know it.



För övrigt lyckades jag gnugga in chili så pass rejält under middagstillredningen nu ikväll att jag under fem timmar har suttit med snö på händerna. Thank GOD för vargavintern. Herrejösses, det är bara jag som kan göra något dylikt!


Kommentarer
Postat av: Elise

INGEN dålig gissning!!!

: )

Återkommer.

2010-01-20 @ 16:19:49
Postat av: Sandra

Alltid roigt att finna bloggar från hemtrakterna!

Trevlig onsdag.

Kram

2010-01-20 @ 22:21:57
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0