Rörd

Kolla vad jag fick idag! Jag blev rörd till tårar. Inte nog med att jag fick det finaste brevet på länge, omtanken (och bloggläsningen) uppvisades på allra finaste sätt med lite av det jag tycker bäst om i hela världen. TACK!







Hur fint var inte detta? Under denna månad har jag verkligen fått veta vilka som tycker om mig och bryr sig, och vilka som uppenbarligen aldrig brydde sig ett skit. Och därmed vilka jag vill ha kvar i mitt liv och vilka som kan....göra något annat. Tack igen gumman, du är så fin!


Kommentarer
Postat av: Ferferi i Göteborg

Men wow, säg inte att det är en bloggläsare du inte känner som skickat!? Tusan vilka fina läsare du har tjejen! Fast det förtjänar du. Minst sagt.

2010-12-22 @ 18:13:21
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: elina

åh jenny! vad kul att du blev glad! det var så lite, hoppas bara att du kan äta marsipanchokladen med tanke på operationen! men den som väntar på något gott.. ;)

kram elina!

2010-12-22 @ 19:05:48
URL: http://elinasoreby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0