Dag 18 - Min favoritfödelsedag

När jag fyllde 25 fick jag en väldigt generös summa tusenlappar av mina fina föräldrar. Bara det i sig var så oväntat och fint. I alla fall. Jag tog några av dem och trixade ihop en riktig brakfest för mina vänner. Min egna födelsedagspresent till mig själv. Jag köpte tjugo flaskor bubbel och lagade massor med plockmat. Jag bjöd alla mina favoriter och nästan alla kunde komma. Linde höll världens finaste tal och sjöng Frank Sinatra för mig, Carro och Tops höll på att bli tillsammans, jag drog politiskt inkorrekta skämt samt såg till att alla blev salongs genom att hela tiden gå runt med en flaska och fylla på halvtomma glas. Och bjuda på Jell-O shots. Jag fick massor med vackra blommor, fina presenter och vackra ord. Det var en fin kväll. Dagen efter, på min riktiga födselsedag, bjöd Carro och Hanna mig på brunch på Hilton och jättefina presenter. Det var min favoritfödelsedag. På fotona kan man även skymta hur det såg ut i mitt Malmöhem. I miss it.


















Kommentarer
Postat av: Ferferi i Göteborg

Det låter onekligen som en fantastisk födelsedag och jag blir smått avis för att jag inte fick vara med måste jag säga! WOW vilken brakfest det verkar varit!

2010-12-23 @ 23:44:47
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0