Dag 07 - Min bästa vän

Jag har inte EN bästa vän. Jag har flera. Det hade för er som inte känner mig varit tråkigt om jag bara rapade upp dem. Dessutom är jag inte så säker på att alla vill figurera här. Så jag tänkte presentera en av mina bästa, men kanske främst min allra närmsta vän. Den vännen som nog ändå känner mig bäst. Mamma! Jag har redan presenterat hur bra hon är här. Hon är därtill min shoppingpartner, korrekturläsare, psykolog, personliga coach och mycket, mycket mer. Jag är hennes datatekniker, skönhets- och moderådgivare, träningsinspiratör och boktipsare. Och förhoppningsvis mycket, mycket mer.


Min sista kväll hemma innan jag flyttade till Paris. Januari 2010.


Kommentarer
Postat av: Kelly

Haha, varsågod! jag fick googla som bara den för att hitta guldknapparna :-) de kommer att synas på mitt pepparkakhus i veckan dessutom ;-)

2010-12-07 @ 12:58:42
URL: http://kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0