Jenny, just oooooone more drink?

OK, det var ett tag sen jag postade ett festinlägg här, så det är väl på tiden. Natten var helt galen. Som vanligt kan inte allt redogöras för här i offentligheten, men kvällen och natten innefattade bland annat fyra olika klubbar och lika många VIP-rooms, häng med presidents Sarkozys son, halvnakna dansande tjejer, Cristaldrickande och kindpussande med Paris partyelit. Jösses. Serena är inte nådig. Hon släpade med mig från det ena hippaste stället till det andra, kände alla, gick förbi kön, blev satt vid ett bord och serverad champagne.  På varje klubb. Billigt för mig och faktiskt ganska trevligt. Dessutom kom varje ägare och nattklubbschef förbi och hälsade och på ett ställe öven DJ:en.  Det är ju inte varje dag man får the royal treatment alltså. Jag hade ingen aning om att Serena tillhörde "innefolket". Kul att prova på för en natt. I dag är det dock tillbaka till verkligeheten.

Men vi tar det från början. Starskottet för kvällen gick efter några glas rosé hemma hos mig av hemma hos Luis. De hade någon slags sporttema och alla var utklädda. Vi hade ingen outfit så vi blev snabbt förvandlade till Victoria Beckham och Helena Seger istället. Vilket passade sig bra eftersom Luis hade klätt ut sig till David Beckham. Jag hittade ingen Zlatan dock... Däremot massa roliga karaktärer, ett axplock:



Den här mannen var tydligen halvsvensk, upplyste han mig om på knagglig svenska. Oklart vad han hade klätt ut sig till dock.



Jag fattade inte riktigt hur detta var en sportutstyrsel men tjejen var väldigt stolt över den.



Det är oklart varför Jesus (som bor på svenskhuset) ville att vi skulle visa låren...



The Beckhams.



Den här bruttan var riktigt cool. En hårdnackad Manchesterbrud som jobbade med TV.



Tjejen till höger (som var urgullig) envisades med att prata spanska med mig hela kvällen och var av någon anledning helt lyrisk över att jag också hade bränt mig i solen under dagen (hon var röd både här och där). Delad sorg är mindre....sorg??



Många av herrarna hade valt att klä ut sig till brottare/boxare. Mycket naket med andra ord.

Vidare till VIP-room, där Wayne Beckford upträdde. Eftersom Serena som jag tidigare redogjort för verkar vara en del av " the in-crowd" blev vi uppbjudna på scenen. Där stod fyra halvnakna tjejer och dansade till musiken, högt uppe i luften. Jag tyckte det var ganska udda så jag bestämde mig  för att dokumentera det hela. Tjejerna såg mig och avslutade helt sonika att dansa och posade för min kamera, medan hela klubben såg på. Jag kände mig som Bingo Rimér.



Jämställt värre på VIP-room.



Tjejerna och Wayne.



Rödbränd och tokpeppad.



Serena är lite bättre på det där med posing än vad jag är, när jag posar ser jag mest...



...bajsnödig ut.









Serena med DJ:en på en klubb ute i Porte Maillot.



Crazy night alltså! Nu blir det en promenad för Jenny Lina Carlsdotter. Det är fortfarande jättevarmt i Paris. Kanske drar jag med bloggerskan Ferferi till Vincennes. Tjipp!


Kommentarer
Postat av: anna

Oh vad bra att du underhåller dig gumman! Jag kom just på två bra paris-tips! Menageriet i jardin des plantes jättefint zoo mitt i stan. Och ett måste innan du åker hem: Opéra Garnier! Mycket prisvärt om du tar de näst billigaste biljetterna (32 euro) på balkong där du både kan se något och vår en riktig lounge i rött sammet och sen kan du dricka champagne i pausen! fantastiskt! vi såg en dansföreställning där, det var lagom länge (två timmar +paus) De billigaste biljetterna kan jag inte rekommendera (16 euro) då man får sitta på balkong tre rader bakom alla andra på balkongen och inte ens ser scenen...

2010-04-26 @ 15:11:12
Postat av: Ferferi

Ååååh var det samma kväll som du messade mig? Skit också. Repris? Snart? Älskar VIP, alltid sånt drag där och dem där tjejerna är superheta och trevliga. Ni var på Palais M också va? Hur gillade du det? Jag ser att du och jag måste ta en natt ut på stan tillsammans. Vad gör du i helgen?

2010-04-28 @ 19:35:30
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0