Jardin des Tuileries

Plugg i Tuilerierna idag. Liiiiite för mycket sol. Jag gick och shoppade lite stället, men då var skadan redan skedd. Jag måste hitta något väldigt heltäckande att ha ikväll. Attans att Fia och jag aldrig gjorde slag i saken och sydde dom där burkorna vi skulle ha en vecka i månaden när vi inte ville bli sedda, den hade passat pefekt ikväll!



(Onyttig) fransk frukost i solen.



Dagens utsikt.





En söt duva fick mina rester. Men det ångrade jag när den använde energin den fick till att försöka erövra en tjejduva. Precis vid mina fötter.



En fransos läser Le Monde.









Ser ni Tour Eiffel?







Kolisar på hjul.





Un peu dammigt...



Känsliga läsare varnas nu.....





Det här var när jag precis kommit hem, det är MYCKET värre nu....

Nu ett glas rosé med min nyfunna vän Serena (från Ritz-kvällen) och fest hemma hod Luis (scooter-boy)!


Kommentarer
Postat av: eli

Aaaj, vilken bränna!

försiiktigt.: )

2010-04-24 @ 23:42:34
Postat av: Ferferi

Det var verkligen ruskigt varmt idag! Den där brännan ser inte nådig ut. Vi var i Parc Montsouris förresten, vilket rekas varmt. Ska se om jag inte får upp ett inlägg om det i dagarna...

2010-04-25 @ 00:10:19
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0