Sen sist...

...har jag agerat personal shopper åt Linde. Vi hittade två par byxor på första försöket och var sedan klara. Män är lätta att ha och göra med, hörni. Jag hittade en klänning åt mig själv också. På barnavdelningen. I storlek 13-14 år. Som var liiiiite för stor. Mon dieu.



...har Linde fått en ny frippa, på detta stället:





...har Isabelle fyllt år (fem färre än vad jag fyller i höst), bjudit klassen på kakor och blivit serenerad på allsköns språk.







...har det bestämts att jag ska bo hos underbara Ali och hennes pojkvän Ollie (jag vet, Ali och Ollie) i juni. Wiihoo!



...har jag haft fonetik, vilket jag i och för sig har haft hela denna vecka...





Tills nästa gång: Träning, plugg, Louvren för Linde, kanske fest, fika med Rouzbeh, teater och gud vet vad. C'est tout. Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Världens bästa uppvaktning i klassen!!

2010-04-14 @ 17:38:39
Postat av: Yuka

Hi, Jenny! They are so lovely photos, "Joyeuse anniversaire" I like you r blog (^^) Your happy smile makes me happy! I will not go to the class tomorrow, so see you after holidays! Bonnes vacances!

2010-04-15 @ 19:18:49
Postat av: Elise

Ha! SÅ HIMLA bra med personal shopper och hårklippning. Linde måste vara med dig oftare : )

2010-04-18 @ 22:09:47
Postat av: Elise

Ha! SÅ HIMLA bra med personal shopper och hårklippning. Linde måste vara med dig oftare : )

2010-04-18 @ 22:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0