(A) Good friday

Långfredagseftermiddagen ineddes med att jag mötte upp med dessa två tokfrassar:



Vi tog Metron bort till Marais där vi mötte upp med Erik och Johan. Den sistnämna var på mycket gott humör, då han precis hade fått veta att han hade fått jobb. Vi firade med mojitos, daqiuries och mint juleps. Samy (till vänster) har, precis som Patrik, fått stå ut med min oförmåga när det kommer till siffror, då även han har varit skattmästare för UPF och det allra första LUMUN.









Och från dessa grabbar till några andra, till DETTA stället, där det skulle käkas mexikanskt och firas att Alejandro hade fyllt år. Det var jättegod mat och massor med folk, här kan man inte äta om man inte har reserverat bord innan. Hovmästaren hade informerat Alejandro på telefonen att de egentligen inte accepterar reservationer från sydamerikaner, då de tenderar att strunta i att dyka upp eler bli sena och sen alldrig gå...(!)





Bianca och Lina slöt upp.





Väldigt god och mättade mat.





Good times. De andra fortsatte ut i Parisnatten, där det skulle dansas salsa och drickas tequila. Jag känner mig (fortfarande) inte fit for fight, så jag vandrade hemmåt, mätt och väldigt belåten.
I dag blir det en lat dag för Jenny Lina Carlsdotter, lite träning dock och sen middag hos the Parsis in Paris.


Kommentarer
Postat av: Anonym

heej jenny :) nej jag har precis börjat lite smått igen efter 1 års break, ingen stor grej så det är därför jag inte "sagt något" ;) hur har du det och hur mår du? du verkar trivas hur bra som helst i vilket fall :) STÖRSTA KRAMEN

2010-04-03 @ 21:23:48
URL: http://elinasoreby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0