Hallandia

Jag har förflyttat mig till de lite mer södra breddgraderna och haft en relativt händelserik dag. Mamma blev påkörd av en buss (dock bara touchad och allt gick bra), min kära lilla gulliga släkting Austin blev diagnostiserad med svininfluensa och jag åt äcklig pasta till lunch (dåliga saker). Vi var och tittade på Picasso-skulpturen i Halmstad, faster och farbror är på väg, pappa köpte en vattenkokare, jag fick efter besök i tre olika 3-butiker och ett samtal till kundtjänst äntligen mitt mobila bredband att fungera (bra saker). Det är höst men fint väder. Crisp. Jag borde nu läsa The Idea of Human Rights, men facebookar, bloggar och kollar mina auktioner på tradera istället.





Disclamer: Jag likställer absolut inte svininfluensa och äcklig pasta. De är med väldigt olika grad dåliga saker, bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0