Capital city

Min Stockholmsresa började inte så bra. Norr om Norrköping hoppade någon framför tåget. Förutom det uppenbart hemska med situationen (jag skonar er från alla grafiska detaljer) så blev vi stående i 4 timmar. Detta resulterade i att jag missade SMUN:s Opening Ceremony och en reunion med Cecilia och co. Oh, well. Dryga 8 timmar senare rullade jag i alla fall in på Stockholms central, hungrig och trött.



Lunch med fina Karin i Gamla Stan.



Tacokväll, godistryckande och A Christmas Carol på 3D-bio.



Halwylska palatset med Fia och Sandra.





Räksallad, lussebullar cola och kaffe på Café Senso



Alla som känner mig vet varför detta gjorde mig så glad lyrisk.





Tacokväll igen och drinkar med Sandra, Sofie och Sofia.

I morgon väntar Älvsjömässan och MR-dagarna med Maria, Irina, Elsa, Linde och Andrea. Good times. Jag har dessutom åtminstonde fyra kära återseenden kvar att avverka.


Kommentarer
Postat av: sophie

tack för igår! men hjälp vad är det för min längst ner? =)

2009-11-15 @ 13:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0