Be-el-o-es-es-a....

I går var verkligen ingen bra dag... Ni som känner mig vet varför. Nästa år den 24 november kanske det känns bättre, jag hoppas och tror det i alla fall. Jag gjorde dock mitt bästa för att det skulle vara en bra dag till slut ändå. Hämtmat med far, ett bad med det glossigaste magasinet jag kunde hitta och ett slumberparty med mamma. Tur att föräldrar finns, man kan behöva dem även om man må vara 26 år. I Linde är det mest bara kallt och grått, men det är det väl i hela detta gudsförgätna land kan jag tänka. Går mest runt i raggsockor och inlindad i en filt och gosar med katten. Glögg konsumeras också, och jag kontemplerar att öka konsumtionen kraftigt dessutom. Planerar två nya små resor, en till Scania för forskningsseminarium och lussevaka, och en till hufvudstaden för konsert och utgång. Japp.







Ett stort GRATTIS till ♥Karin♥ som fyller 28 år i dag! Hurra, hurra, hurra, hurraaaaa!!!!








Kommentarer
Postat av: Johanna Gelinder

Va mys!

Kika gärna in hos mig :)

kram

2009-11-25 @ 16:27:43
URL: http://johannagelinder.myshowroom.se
Postat av: Camilla

sv: men gud, tack så mycket! det ska jag absolut fundera på att göra, jag har som sagt inte bestämt mig än :)

2009-11-25 @ 17:45:31
URL: http://camillalindaus.blogg.se/
Postat av: Dena

Thanks for dropping by. Candles and bath sounds perfect at this time of year. x

2009-11-26 @ 13:43:33
URL: http://beingdena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0